OSTROWSKI PORTAL INTERNETOWY : informacje z miasta, fotorelacje z wydarzeń, darmowe ogłoszenia, baza ostrowskich firm i więcej..

Regulamin

Regulamin forum z którym powinien zapoznać się każdy użytkownik forum.

Regulamin

Postprzez irek » 05 Sie 2008, 16:53

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Zakaz umieszczania treści mogących w naruszać obowiązujące w Polsce prawo.
2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp.).
3. Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku miejscach forum.
4. Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone do odpowiadających tematyce, lub całkowicie usuwane.
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt. 4.
8. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
10. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen (np. bezpodstawne oskarżenia wywołane urazami osobistymi, czy chwilowym załamaniem nerwowym).
11. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
12. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim).
13. Zakaz edytowania postu już po odpowiedzi na ten post, po to, aby zmienić jego merytorykę (sens jego znaczenia), co w konsekwencji doprowadzi do ośmieszenia odpowiadającego, bądź treść jego odpowiedzi straci sens.
14. Na Forum nie można zamieszczać reklam. Dopuszcza się umieszczenie odnośnika do prywatnych, niekomercyjnych serwisów, niebędących bezpośrednią konkurencją portalu "www.ostrowwlkp.info"
15. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
16. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
17. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
18. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
19. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone).
20. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ortografii, lecz skrajne przypadki. Post ma być czytelny i zrozumiały.
21. Uprasza się nowo wstępujących użytkowników o zapoznanie się z emblematami już zarejestrowanych userów i dobranie sobie, w miarę możliwości, avatara, który nie będzie dublował się z już istniejącym na forum. W przypadku zgłoszenia dubla przez jakiegoś usera prosi się o dogranie sprawy używania avatara na drodze wymiany "Prywatnych Wiadomości" lub, e-mail.
22. Redaktorzy portalu http://www.ostrowwlkp.info , administratorzy oraz moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za treść zawartą w postach użytkowników.
23. Sygnatury i avatary mogą zawierać:
- Avatar 1 obrazek o maksymalnych wymiarach 100x100
- Podpis 2 linijki tekstu pisane zwykłą czcionką forum
- Sygnatura graficzna nie działający na szkodę http://www.ostrowwlkp.info o wymiarach nie większych jak 400x50 px
Sygnatury niezgodne z regulaminem będą usuwane w całości.
24. Regulamin poszerzony o netykietę http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta
25. Zakaz powielania postów, posty te będą usuwane a ich auto dostanie ostrzeżenie.

II. BAN

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz drugi złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
6. Trzy ostrzeżenie blokują dostęp do forum.
7. Administratorzy i moderatorzy FORUM są surowi do tego stopnia, że potrafią doczepić się do byle, czego. Piętnują wszystko, co w ich opinii na to zasługuje. Dlatego zastanów się trzy razy zanim napiszesz coś głupiego.


Powyższy regulamin opracowano na podstawie regulaminów występujących na różnych forach w sieci, a jego poszerzenie będzie wynikiem uwag użytkowników forum.
Za wszelkie uwagi serdecznie dziękujemy.
Awatar użytkownika
irek
Site Admin
 
Posty: 233
Rejestracja: 26 Lut 2005, 11:46
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski


Wróć do Regulamin forum

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość